תקנון

כללי

1. תוכן האתר מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.

2.  כל אדם המבצע פעולה באתר מאשר שקרא תקנון זה ומסכים לכל תוכנו.

3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון ללא התראה מוקדמת וכן להפסיק את מתן השירות ללא התראה מוקדמת.

4.  החברה לא תגבה כסף עבור מוצרים שלא סופקו.

5. אין לבצע או לנסות כל פעולה לשיבוש פעילות האתר.

6. מקום שיפוט במקרה של מחלוקת יהיה בבית משפט מוסמך באזור תל אביב

7. האתר מנוהל ע"י חברת יוסמיטי בע״משדרות הסנהדרין 3 יבנה.

מוצרים

1. התמונות באתר להמחשה בלבד וייתכן שינוי בנראות בגדלים / צבעים במסכים שונים.

2. החברה רשאית בכל עת להחליף/ להוריד/ להוסיף מוצרים באתר.

3. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים המופיעים באתר.

4. במקרה של חוסר במלאי החברה תעדכן את הלקוח ותציע מוצר חלופי. במקרה והחברה לא הצליחה להשיג את הלקוח לחברה הזכות להשהות את ההזמנה.

5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק חלק מהמוצרים או לא לספק כלל בהתאם למגוון ולמלאי. הלקוח יחויב עבור המוצרים שנשלחו אליו בלבד.

6. חוסר במוצר או אי התאמה בגוון הנבחר לא תחייב את החברה בפיצוי מכל סוג שהוא למעט זכות הלקוח לביטול הפריט או ההזמנה לפני קבלתה בפועל.

משלוחים

•  ימי האספקה מוגדרים כימי עסקים בלבדאין אספקת משלוחים בימי שישי / שבת / חגים.

•   אספקת המשלוחים תבוצע בימים א'- ה' בין השעות 17:00- 08:00.

•  בעת ההזמנה מאשר הלקוח שמישהו יהיה נוכח בכתובת שנמסרה על מנת לקבל את המשלוח

•  במידה והלקוח אינו נוכח בכתובת המשלוח – המשלוח יוחזור מלשרדי החברה.

•  השארת הזמנה ליד הדלת – האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת המוצרים בכניסה חלה על הלקוח בלבד. מיקום השארת המשלוח יצולם ע״י הנהג וישמש אישור מסירה.

•  חגיםלפני החגים ימי האספקה עלולים להתארך בעקבות עומס הזמנות במשרדי החברה.
במידה ולא מתאפשר לחברה לספק את ההזמנה בזמן שנקבע תוכל החברה לשלוח את הסחורה במועד אחר שיתואם מול הלקוח או לבטל את ההזמנה ולזכות את הלקוח.

 

החלפות/החזרות

1 יש להגיע עם חשבונית העסקה שנשלחה במייל ועם פרטיו המלאים של הלקוח.

2 יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש וכי מחוברת אליו התווית המקורית.     

 

ביטולים

 1  ביטול עסקת פריט תחול בתנאים הבאים  מדיניות ביטול עסקה ע"פ חוק הגנת בצרכן.

•  הפריט לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש בידי הצרכן הרוכש. במידה והאריזה נפתחה יש צורך בראיה מספקת לאי השימוש בפריט.

הלקוח רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-14 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה.

3  לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

4 לקוח רשאי לבטל הזמנה עד יומיים לפני מועד האספקה המתוכנן ללא עלות, ביטול הזמנה לאחר מועד זה ועד הגעת הסחורה לבית הלקוח יחויב בעלות המשלוח.

5 במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשה בידי החברה כגון : שליחת פריט שגוי / פרסום שגוי באתר ולא תואם את המוצר ועוד. על אחריות הלקוח לדווח למוקד הלקוחות וכל תלונה תטופל בהתאם ובמידת הצורך יישלח ללקוח פריט חדש ויילקח הישן ללא תוספת עלות.

6 במקרה שהביטול נעשה מפני שהצרכן התחרט והחליט כי ברצונו לבטל את העסקה על הצרכן להחזיר את המוצר למקום עסקו של העוסק.

שירות לקוחות

בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות

שעות פעילות מוקד הטלפוני:

ימים א'- ה' בין השעות 08:00-17:00

טל': 054-2807007

מייל לפניות ושירות לקוחות: Sharonmizrahi32@gmail.com

כתובתינו: שדרות הסנהדרין 3 יבנה.